Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кравченко-Дзондза О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Кравченко-Дзондза О. Е. 
Індивідуально-авторська метафора у творчій спадщині західноукраїнських письменників початку ХХ століття / О. Е. Кравченко-Дзондза // Пробл. гуманіт. наук. - 1999. - Вип. 3. - С. 154-162. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Аналізується лексико-семантична структура індивідуально-авторської метафори (на матеріалі західноукраїнської прози початку ХХ ст.). Обгрунтовується тяжіння західноукраїнських прозаїків до асоціативно-ускладненої метафоризації. Психологізм, притаманний "новій генерації" українських письменників, знаходить вияв у складних метафоричних сполуках, що характеризуються звичною і незвичною сполучуваністю компонентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.171

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Котович В. В. 
Мовно-образний світ українців у західноукраїнській дитячій літературі / В. В. Котович, О. Е. Кравченко-Дзондза // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 187-191. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено мову західноукраїнської літератури для дітей. Проаналізовано особливості текстової структури творів окремих письменників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш85(4УКР)-357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кравченко-Дзондза О. 
Концепт як мовноментальне утворення (на прикладі західноукраїнської прози 20-30-х років ХХ століття) / О. Кравченко-Дзондза // Молодь і ринок. - 2012. - № 8. - С. 126-130. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано концепти західноукраїнської літератури 1920 – 1930-х рр. Виявлено зміст концептів, їх трансформації у мовній картині світу ХХ ст., утворення переносних використань, символів. Висвітлено етимологію лексем, що репрезентують концепти, встановлено сполучуваність, вказано типові асоціації. Зазначено, що у творчості західноукраїнських письменників склалася певна система концептуального відтворення дійсності, яка зумовлена такими різнорідними явищами, як пережиті драматичні ситуації, цивільна позиція, письменницьке кредо, творчий метод, філософські переконання авторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-310

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кравченко-Дзондза О. 
Формування комунікативної компетентності студентів у процесі вивчення дисциплін філологічного циклу / О. Кравченко-Дзондза // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 98-102. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто ключові завдання викладання філологічних дисциплін у ВНЗ: закріплення і вдосконалення навичок володіння нормами української літературної мови; формування комунікативної компетенції фахівця; навчання професійного спілкування; розвиток навичок роботи з інформацією: пошук, оцінка, трансформація; розвиток мовної майстерності, риторичних навичок створення авторського тексту різних жанрів відповідно до професійних потреб школи; навчання мовних засобів для встановлення контакту. Визначено зміст і структуру комунікативної компетентності. Обгрунтовано необхідність створення наступних педагогічних умов для реалізації цих завдань: здійснення психолого-педагогічної підтримки студентів у ході навчального заняття; використання інтерактивних методів навчання (дискусії, дебати, ділові ігри, проектні методи); включення в систему занять проблемних ситуацій як провідної дидактичної одиниці. Розглянуто зв’язок між змістом філологічної підготовки та процесом формування комунікативної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Окреслено завдання вищої педагогічної школи: моделювання сучасного освітнього сценарію, формування комунікативних навичок (компетенцій) вчителя за законами гуманізації, гуманітаризації (антропогенний тип змісту освіти, застосування теорії на практиці) та демократизації (активізація творчої діяльності суб’єктів освітньої діяльності, “вирощування” особистості креативного типу, здатної до діалогу і націленої на діалог).

Рассмотрены ключевые задачи преподавания филологических дисциплин в ВУЗ: закрепление и совершенствование навыков владения нормами украинского литературного языка; формирование коммуникативной компетенции специалиста; обучение профессиональному общению; развитие навыков работы с информацией; развитие языкового мастерства, риторических навыков; создание авторского текста разных жанров в соответствии с профессиональными потребностями школы; обучение языковым средствам для установления контакта. Определены содержание и структура коммуникативной компетентности. Указана необходимость создания следующих педагогических условий для реализации этих задач: осуществление психолого-педагогической поддержки студентов в ходе учебного занятия; использование интерактивных методов обучения (дискуссии, дебаты, деловые игры, проектные методы); включение в систему занятий проблемных ситуаций как ведущей дидактической единицы. Рассмотрена связь между содержанием филологической подготовки и процессом формирования коммуникативной компетентности у будущих учителей начальной школы. Определены задачи высшей педагогической школы: моделирование современного образовательного сценария, формирование коммуникативных навыков (компетенций) учителя по законам гуманизации, гуманитаризация (антропогенный тип содержания образования, применение теории на практике) и демократизации (активизация творческой деятельности субъектов образовательной деятельности, "выращивание" личности креативного типа, способной к диалогу и нацеленной на диалог).

The article indicated by the content and structure of the communicative competence of students. The relationship between the content of philological preparation and process of formation of the communicative competence of the future elementary school teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30-2 + Ш141.14-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кравченко-Дзондза О. Е. 
Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Е. Кравченко-Дзондза; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20, [1] c. - укp.

На основі системного аналізу наукових праць уточнено зміст поняття "формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки". Теоретично обгрунтовано сутність і структуру комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів, яка формується у процесі фахової підготовки. Визначено критерії, показники та рівні сформованості комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки. Виявлено, теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки та експериментально їх перевірено.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ш141.14-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420287 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського